Tema: Re: Kuo valyti priekin? stikl? i? vidaus?
Autorius: svyt
Data: 2016-01-12 16:03:24
Kai ta dariau, as buvau isitikines kad antifrizas ir langu
 ploviklis pagaminti tuo paciu pagrindu, ar galejo buti kad
 kazkuriuo metu kazkuris gamintojas taip ir dare? Pries 15 metu
 kazkur? Nes dabartiniai, ypac kai kurie antifrizai labai tirsti
 man atrodo.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----