Tema: Re: Kuo valyti priekinį stiklą iš vidaus?
Autorius: ventiliatorius
Data: 2016-01-10 10:08:24
Ne, nu bet rimtai. Gyvenime neciupineji to stiklo, bet per 2 mėn apsitraukia
kazkuo riebiu. Riebiu sakau del to, kad jei būtų vien dregme - uztektu
popierines serveteles nuvalyti, o realiai be langu ploviklio nenuvalai arba
lieka mozonės kaip aps autoriu.

P.S. Antifrizas nedingsta jau 2 metus. Masinoj nevalgoma.