Tema: Re: VW 2,0 tfsi nuo 2011
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-01-06 09:01:56
Maniske buvo Thema ir turejo tik indikacija 'pyzda', t.y uzsidegdavo tepalo
lempecka ant posukio. Realiai as ja prisimenu kaip kosmara, be litrinio
bacioko bagazinej isvaziuot niekur negali ir vistiek ilgesnej kelionej kaip
ant adatu sedi svarstydamas jau stot tikrint lygi tepalo, ar dar pavaziuot
iki sekancios aiksteles. Nx nx, atsikraciau ir laimingas :) Kad cia 'nieko
tokio, visi gamintojai deklaruoja tokias sanaudas' gali pyzdielint tik tie,
kas tokio shudo pats neturejo :)