Tema: Re: VW 2,0 tfsi nuo 2011
Autorius: ManXP
Data: 2016-01-05 22:44:33
Reikes draugei parodyt kaip naudojamas tepalas normaliuose auto... Nes
atsimenu buvo puolusi i asaras, kad tuojs bus pyzdiec varikliui, kai po 10K
KM reikejo ipilt 1 litra tepalo.

"Nevkurse"  wrote in message news:n6h05u$s9k$1@trimpas.omnitel.net...

Grabe maciu toki normaluma :) dapylinet tepalo reikejo dapistai Lanciai
pries 20 metu ir tada man tai nebuvo normalu. Su tokiu vw butu baisu i
tolimesne kelione mint, uzmirsi tepalo dapilt ir ka daryt kokiam autobane
uzsidegus tepalo lempai? Kol iki artimiausios degalines davaziuosi, gali ir
garsai atitinkami is po kapoto pasigirst :)