Tema: Re: MB W212
Autorius: Tomas
Data: 2016-01-04 17:57:18
nzn, V6 dyzelius turejes tik 2, draugavo idealiai, kaip ir visi kiti. Tik 
civilinio 7G manieros flegmovos/aristokratiskos, as kazkaip S rezima iskart 
jungiu.

apie elektras irgi biski kosmosas man, cia pirmam ML ir S senesniems aktualu 
buvo, kitiems nei susidures, nei girdejes.



"news"  parašė naujienų news:n6e0bi$iq7$1@trimpas.omnitel.net...

jo girdejau , kad PJIEZO purskalai buvo gamykline nidadielka, tai keite
pagal akcija

atseit V6, tik kazkuris su 7troniku nelabai draugauja, o siaip (is ruskiu
girdejau) pagrinde is salionu jau su elektros gliukais isrieda, langai,
veidrodziai, partktronikai
bet cia gelytes kaip minejai , kad tik tokios bedos, bet visgi bedos kai
kitokiu nera




"Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message
news:n6dsh9$fug$1@trimpas.omnitel.net...
> konstrukciniu nedadielku tipo grandines, siurbliai bla bla negirdejau, 
> masina su 2,1l motorschaden per paskutinius 2 metus mates gal kokia 1. 
> Motor kaput cia greiciau periferijoj ar bitukuose kazkas.
> Buna purkstukai pradeda grybaut, ten kaip ir gamyklinis brokas apie kuri 
> garsiai nekalbama, bet pavasari vienam Silberis paspaudus keite nemokamai 
> visus + kompa.
>
> 3l naujesnis tai tipo V6? Viskas ten zjb su tuo motoru, tik su amzium 
> megsta apsimyzti tepalais per koliko ir tepalo ausintuvo tarpines, bet cia 
> is esmes gelytes. Turbos valdymas elektrinis kartais sugrybauja.
>
> e220 jei gali, nepirk. Nevalit ir burzgia nesolidziai.
>
> "news"  parašė naujienų news:n6dobe$cqr$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kas juzina ar girdejo kazka blogo apie w212 dyzelius?
>
> nusiziurejes (e220) 125kw, tik vis uzkliuna lentoj vienas kitas su motor
> defect, tai pasistojo klausimas,
> ar ieskot ligu ar kaip ir visom auto pasitaiko motor kaput?
>
> girdejau kad 3,0l motorai yra naujesnio ir senesnio modelio, atseit 
> naujesni
> turetu buti geresni :) kiek tiesos bbz
>