Tema: Re: 2 kewle: gal zinai sita second-hand rinkos senbuvi?
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-07-15 20:06:21
š nepardavinėjam :)
...beje, gerbiamasis, ruoškitės naujiems iššūkiams - bo ryt išvažiuoja į naujus namus va šitas:
http://auto.plius.lt/veho/skelbimas/lange/lengvieji-automobiliai/honda-accord/id-132720
už kemtris plius :))))

o pas mane tos H, tai vis naujos aciranda - va, jaučiu tuoj turėsiu kosmotaipery už protingą kainą :)

--
'(oo)'