Tema: Re: 2 kewle: gal zinai sita second-hand rinkos senbuvi?
Autorius: svk
Data: 2009-07-13 21:24:17
Nieko čia ne pardavėjai kalti. Nuvarau šiandien kaip tik pas juos
pasižiūrėti auto keletos. Žiūriu vieną - dažytas priekinis sparnas baisiai
taip ir galas. Žiūriu kitą - ten statramstis dažytas ir čia prieina
pardavėjas. Aš jam sakau: kokios gi mašinų istorijos, iš kur jos? - jis man:
iš Italijos, tik salonuose perkame, puikūs ir idealūs auto.... Aš jam
sakau - o kodėl jos statramstis visas dažytas ir ana va iš abiejų pusių... O
jis man atgal sako: gal tu eik ir pirk Lietuvišką, iš salono...
Tai ir stovi toks brangesnis acordas, nes niekas su maišu pinigų nevaikšto
ir tokia "praktiškai naują" pasitikrina ir sužino tiek, kad nebenori jos
daugiau.

"Abrakadabra" <one@one.lt> parašė naujienų
pranešime:h3f3pj$hv1$1@trimpas.omnitel.net...