Tema: Re: automatine pavaru deze+LPG
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-07-14 18:48:48
Vieni balsus i skosmoso girdi, kiti laidu skambesi, tretiems dujos dezes
gadina :)
Nuvaziaves su uzdujuntu autimatu apie 130 000 savo laiku, nei skirtumo
jautesi, nei tai dezei kas daresi.
p.s. dezes kompas net '85m masinoj perjungimo momenta skaiciuodavo mazdaug
pagal 10 parametru. Kaip antai.variklio pasukos, apkrova, pedalo padetis ir
bla bla