Tema: Re: automatine pavaru deze+LPG
Autorius: Pauls
Data: 2009-07-14 11:20:46
Na, teoriškai grubesnis perjunginėjimas ir įtakoja AT dėžės sudrožimo greitį, nes perjungimo metu smūgio energija ir pasisklaido pačioje dėžėje (pvz. drožlių pavidalu).
Todėl varikliams su automatine dėže rekomenduojamas kuo tikslesnis kuro dozavimas kurį leidžia užtikrinti naujesnės kartos dujų įranga. 

Praktiškai, daug kas priklauso nuo pedalo spaudėjo. Jei bus važinėjama sportiniu režimu, nuo ankstyvo ATX uždrožimo gali neišgelbėti ir įpurškiminės dujos. Jei važinėjama ramiai, galbūt viskas sėkmingai klostysis ir su 1 kartos įranga. 

Iš asmeninės patirties tai visiškai nejaučiu skirtumo pavarų junginėjime važiuojant dujom ir benzu. (Dujos 4 kartos, reduktorius BRC, kompas ir pukštukai lenkiški). 

p.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h3h9um$r0g$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip tai itakoja ilgaamzhishkuma xz, bet kad su dujomis dezhe junginejasi 
> grubiau, faktas. Net su IVtos kartos iranga.
> 
> -- 
> Dainius
> 
> 
> "Eciffo" <amadejus@hotmail.lt> wrote in message 
> news:h3h6qt$m6p$1@trimpas.omnitel.net...
>> Isgirdau nuomone kad dujos staigiai supjauna pavaru dezes hidro
>> transformatoriu(elektronines dezes).Atseit dezes kompas skaito map'o
>> parodymus ir isskaiciuoja sukimo momenta perjungimo metu.O dirbant dujom
>> perjungimas/blokavimas vyksta prie didesnio sukimo momento ir t.t..t .
>> Ar yra faktu patvirtinanciu/atmetanciu hipoteze?
>>
>>
>>
>> 
> 
> 
>