Tema: Re: Mirties fabrikas veikia.
Autorius: benamis
Data: 2015-12-31 09:21:37
nu jo... sizofrenija konkreti:D Sunku net skaityti, tai isivaizduoju kiek
jegu reikejo ideti sukurpti tokiai nesamonei:)

"Levas"  wrote in message news:n61hhf$741$1@trimpas.omnitel.net...

Jau 10 metų!

prisimenam stiliu:

From: "shkema" <shkeminis@tako.siuntimas>
Newsgroups:
omnitel.law,omnitel.microsoft,omnitel.music.binaries,omnitel.politics,omnitel.programming,omnitel.studying,omnitel.sveikata,omnitel.talk,omnitel.test,omnitel.tv,omnitel.unix,omnitel.www
Subject: nenutrauk organo, tikrinu
Date: Tue, 22 Nov 2005 15:22:44 +0200

     1.. suvokiau
     1. as turiu ivairiausiu angu ir kiti donaldo draugai patapset

     au nuejai kad kompaktelis vis?//
     tai tiek sedziu sedziu kamarely POKST per analine tolumoj bet =
sukluso as!!!!!!!
     kaip zuikutis,. viena karta=20

     2..=20
     3..=20
     prigalvojau naujensIU!
     4.. spaudalioju su kompiuteriukeliu =
POMIDORELIS!!!!!!!!!!!11111111111
     5..=20
     -1 cia vesu
     0 cia pochas

     6.. 1 vienetas
     2 CIA MAX
     ir nesakuysiu kad man kazka reik daugiau beuzsisukantis fotelio

     io nesakinu ioa ne tu man sakei TADA>     o ant kiek plonybe tarp .

     7..=20
     8.. gyvenu po leiitum bet NEPROBLEMA!!!!!!!!!111111111111
     aoutlok enpres geresniu ir visada sujungimas veiksnu kiti bet tie
     jau mano piena mamonelis sutrauke ir nespejau savo pieno nusunkt

     9.. susitark del kurvu i party uzvezimo nes ta jau gryzo is =
ligonines
     10.. gyvena maumukas
     nukramtytas nagas  besprendziant politikaaaaaaaa
     11.. as patariu nykstuka su rombeliais kelis kartus per kelione
     ir atatampa turi eit 1991 metu ir kaparelis po MAKSTUKO

     kA reiskia supratau kai pripompino kavernus
     uzraudonavo ir purkst purkst nesvankumas=20
-------------------------------------------------------------------------=
---
     =C0=C0=C0=C0=C0!!!!!! uzrodyk jau tada tuos plaukus
     privokiau kaip beBYBYS.
     primokino !!!!!!!! MAX NIEKur NESUsivokiauU KAS TEN SKRIDMENINIs =
NEJAUGI GYVENA !!!!!!! AS nejaugi dar senai girdejau kad esu
     )LAPINAS)))))))))))))))))))
   New This Week  uzmirsai manevisai ir uzvezk sliuxu i svente yra ka =
pasikalbet
   pagert dar neipatingai skubu bet ant greituju prigert
   reiks nes jau senai kada

    Learn More about Visual Studio 2005!=20
   Get all the information you need about Visual Studio 2005, including =
how to download free evaluation versions of the most powerful Visual =
Studio ever.  (November 9, Product Information)=20

   bizalo bizniuko klase a, daunizmo=20
-------------------------------------------------------------------------=
-----

-------------------------------------------------------------------------=
-----

   prisipirkau mokejimo plA NA VAICIUNAITE 2......=20
   skaitau YRA pagrinDGINIAI ZMONIU TIPAI=3D plikas, su plaukais,
  ir didele arba maza galva. cia neapsirikimas ir naudosiu kartu ir .
       1.. apsiskaiciau medicinini.=20
       2.. as  turiu nesvanku organa
       3.. netrankyk per kapseli
   1.. grapsteinas
   2.. kibireli!!!!!!111111111
   c..=20

    kepiniai kepiniai=20
   su mesom kepinys is bulkutes vidaus gailiai ziuri !!!!!!!!!!!11111111

   man cia pasaulis  uzslaptintas tatai
   ka .
   .

-------------------------------------------------------------------------=
-----

-------------------------------------------------------------------------=
-----

-------------------------------------------------------------------------=
-----

-------------------------------------------------------------------------=
-----

-------------------------------------------------------------------------=
-----

   LANKSTIyu786876UKAS T
     1.. AS ESU PRABHUPADA IR KARTU PRABHUPYZDA
           BHAKDIVEDANTA MAN TRANKO PER GAKTA. akmenuko krimsiukas

-------------------------------------------------------------------------=
-----

as mentalitekscentricitetas OB ETO yra neproblema sudo laida ra .
  ne sasi=20

susimasty zmoga!!!!!!!!!!!!! 1  !!!!!!!!!!!!!
Aplinkui =FEydi g=EBl=EBs ir didel=EBs pla=F0tak=EBs tingiai mojuoja =
sparnais v=EBduokl=EBmis. knyguoliui v=EBsu ir gera. Jo rankoje =
ro=FE=EB. knyguolis laiko popieriaus lak=F0t=E0 ir pl=EB=F0o j=E1 =E1 =
siauras juostas. Jo veidas laimingas. Ramaus idioto. Jis uosto =
popieri=F8. Jo veidas mak=F0tuko.
     Tebekyla =E1 vir=F0=F8 knygyn=EBs dulk=EBs. Saul=EBs spindulys =
ap=F0vie=E8ia nuog=E0 sien=E0, nes reprodukcija karo =F0e=F0=EBlyje. =
Skaidri m=EBlyna spalva. Jauku.

zmones kalba pas mane kompo outlok exkprese!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gadina viska turbut

--
Bye, Levas

--