Tema: Re: Mirties fabrikas veikia.
Autorius: xxx history
Data: 2015-12-27 10:41:31
daktarai sako, kad nepapult - reikia gert vaistus. Bet siaip kas toj
sistemoj sukasi papuola pastoviai, kiti buna papuole 30 kartu...

O zmones be abejo - pavydus ir dziaugiasi svetima nelaime, sako
duok duonos ir reginiu, cia senas bajeris. (zmogus zmogui vilkas).

bet siaip cia didele filosofija, viskas darosi tipo ant bajerio, visi
rimti dalykai, be to yra visokiu zmoniu, galu gale buciau as grazi
mergina vargu ar buciau visiem poxui kai tureciau kruvas gerbeju
ir visi mane butu isimyleje, ... cia galima knyga parasyt....labai
plati tema, kad gyvenimas ziaurus tai labai senai zinau, bet
mane labiau domina ir juokina kita koncepcija butent, kad
"Gyvenimas yra geras".
As nekalbu, kad daug mano pazistamu jaunu zmoniu jau nuejo senai
iki kita pasauli, o man 35 - vis dar gyvas.

"2016miami"  wrote in message news:n5nnf3$lmj$1@trimpas.omnitel.net...

"kick surename" <surename@infantry.ups> Wrote in message:
> niekam neidomu ar atsparus ar neatsparus, vienintelis
> rodiklis - papuolamumas i stacionara. Jei nepapuoli reiskia
> sveikas.

tai nepapulk. Daryk ka nori, verskis per galva, mirk, bet nepapulk. Ir busi
sveikas

O dar zinok, kad skestanciuju gelbejimas yra skestanciuju reikalas.
Cia visiems pochuj tavo problemos. Apskritai tu esi visiems pochuj. Toks vat
ziaurus pasaulis. Toks, kokie zmones. O zmones litvanijoje ziaurus ir
abejingi, dziaugiasi, gave proga paspardyt gulinti. Todel newsgrupe tu arba
laikai smugius, arba pyzdink nachuj. Niekam neidomus.

Bandyk eit pas psichologus, belskis, prasyk, verk, rodyk jiems ta savo
skausma. Stengsis tau padet, kol mokesi babkes. Bet ko tai abejoju, ar
galutiniame rezultate kam nors bus ne pochuj

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/