Tema: Re: Opel zafira b vc citroen c4 picaso?
Autorius: Kurmis
Data: 2015-12-20 11:52:00
nu jei lygini pusiau suda su visisku, tai ka cia pridesi.
zinoma, kolkas nepastebejau kokia kuro rusi rinksis, bet dyzelinis opelis
tai man kaip bausme.
vangus, kol turba pilnai neupucia, siurbliai irgi jautroki. EGR'as irgi
paprastai nesitaiso, reikia arba isoperuoti su apgavikais arba keisti nauju.
amzinos vakumu bedos.
galinis dangtis rudyja ir galinis valytuvas silpnas, nes mazai gyvu belike
tiek del uzpuvimo, tiek del tvirtinimo ausu.
ekonomiskumo prasme tai irgi nera taupus modelis, nes kuras nuo 6l/100
prasideda ir taip palei 8 sukasi.
zafira gaminta ant astros bazes, tai viduje pakankamai anksta masina ir nera
stabili ant kelio del pakelto svorio centro ir posiaures ratu bazes.
vw tautos mylimas brandas, megstamas tu kas tiki kad brangesnis yra
geresnis. kiek teko santykiauti su vw gaminiais, tai tera psichologinis
nusistatymas prametas sena patirtimi. deja siai dienai tai jau nebeatitinka
mineto posakio. nes gedimo prasme, tai vienas is dazniausiai primenanciu
apie save auto. zinoma daliu tam touranui rasi ir nebrangiu ir praktiskai
visko ko tik prireiks vos ne ant kiekvieno kampo, bet man nebepatinka tas
pigumas salone, kuris vemt vercia.
siaip jei japonai sugebetu storesne skarda naudoti, mielai vazineciau su
verso ar senesne avensis verso masina.

Kurmis