Tema: Re: Opel zafira b vc citroen c4 picaso?
Autorius: Velnias
Data: 2015-12-19 21:19:53
Viskas ten gerai su ta Zafira, nematau prasmės kodėl mokėti už analogišką
touraną 1000-1500€ daugiau (nebent labai reikia DSG). Corolla Verso dar
nelogai, bet kaina irgi kaip Tourano.

"andzeja"  wrote in message news:n5468s$5e7$1@trimpas.omnitel.net...

Kodel zafira b sudas visoms prasmems? Susidures? Nes man opelis
labiau imponuoja, c4 imciau mechanine greiciu deze, robotas
automatinej kaip suprantu... del skonio nesigincyjama, bet prie
prancuzo salono isvaizdos reikia priprasti.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/