Tema: Re: questas kibirui :)
Autorius: svyt
Data: 2015-12-18 10:09:33
Kaip bebutu, nevazineju su nekomfortiskomis masinomis. Man masina
 kibiras. Jei masina kibiras ji nauja ar sena bus kibiras, jei
 masina normali, ji sena irgi gali but normali. Kad tas pats e39
 nukibiretu, reikia labai jau jo nepriziuret.
 Nors maciau, ir jau pries kelis metus audi a8 kibira, viskas
 barska, salonas kazkoks sudroztas, langai nesidarineja, garso
 izoliacij islupineta, matyt buvo dauzta ir pigiai
 remontuota.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----