Tema: Re: questas kibirui :)
Autorius: [mikro]
Data: 2015-12-14 18:18:28
kolegos/gimines/pazystami is skirtingu lt krastu ir servisai taippogi. nu
neveikia juose elektra. langai, klimos, visokie sudai. vienas tai cia su
kabriku cc isvis uzsipiso kariaut. ble as atsimenu fokusa, kai nuvaziavom I
trakus, vasara, ir sutapk tu man, pradejo lyti, kaptik tuo metu pradejo
nebesidarineti stogas. kl dasilo kodel... o todel, kad kazkaip tuo paciu
metu uzsilenke ir temp daviklis veidrodyje, pradejo rodyti -41 ar tai
panasiai. viskas, uzsilockino viskas nors uzsipisk. teko praardyt veidrodzio
apacia nuraut nx laidus, tada paeme uzsidare tas stogas:)))

"Signalizacija"  wrote in message news:n4mib8$dcd$1@trimpas.omnitel.net...

o serviso pakeist nebandė?