Tema: Re: skambina policija
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-07 18:24:55
On 12/7/2015 4:33 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Pagalvojo, kad visiems taip patogiau. Atrodo kitaip - prasyk shaukimo.

> Man ne.

	O man atrodo kad butent del to. Galvok kaip nori, bet su sauga musu
visu galvelese labai bloga situacija.

	N. M.

	P. S
	Dar patogiau butu tiesiog ishkart skambucio metu pasakyti prisijungima
prie banko sistemos, tai mentukai ishkart ishnagrinetu tavo pazheidima,
priimtu nuosprendi ir bauda patys nusirashytu nuo saskaitos.
	Ishvis puikiai igyvendinatas vieno langelio principas, ir kas
svarbiausia paciam nereikia nei galvoti, nei shiknos nuo kedes pakelti.
	Ir daug laiko sutaupai.