Tema: Re: skambina policija
Autorius: Tomas
Data: 2015-12-07 15:50:08
Turejau protokola uzh KET pazheidima, uzhrashyta data / laikas kada atvykti. Atvykstu laiku, prie kabineto koks 10-15 zmoniu eilutej laukia. Man irashyta 9.00 buvo, pusvalandi niekas nevyksta. Nu px, palaukiau dar pusvalandi, dar pusvalandi, dar... Kiti kai kurie laukia, kai kurie isheina, nauji ateina, kiti vis ikisha galva paklaust, ash irgi... 11.00 atsibodo, ishvariau bishki reikalu netoliese buvo. Griztu 11.45 - nieks nepasikeite, nepriima, bet 3 mentai kabinete ir nieko neveikia. 12.00 visi trys oriai ishlenda, uzhrakina duris ir patraukia koridorium, zmones bruzdet klausinet - "mums pietus" atsakymas. 12.45 grizhta, ir tada jau pradeda priiminet. Taigi, man nesinori. Nes ten sedejo trys kabinetines zhiurkes, MENTAI ir PYDERAI, o ne kokie tai normalus zhmones. O virshinykui prisiskambyt nepavyko, atostogose. Daugiau nzn kur kreiptis.