Tema: Re: Valstybinis numeris?
Autorius: 0.5 B
Data: 2015-12-06 16:40:03
aš ten gyvenau ir mačiau.
Jei ne miesto centre, auto galima ir gatvėj plaut, ir ant žolės pastatyt, ir
ant bordiuro, ir t.t.  Nežinau tikslaus reglamentavimo, bet pastebėjau, kad
bandoma leist daug dalykų, jei tik jie akivaizdžiai nekenkia bendruomenės
interesams. Ir policija linkusi perspėti, o ne bausti iš karto, t.y. visame
kame daugiau geranoriškumo.
o čia tik BAUSTI ir NEGALIMA.
O dėl numerio - jiems įskaitomas, tau kažkodėl ne. Vat ir kenčiam dėl tokių
principingų surūgėlių, kurie prilenda prie reglamentavimo kažko. Vienas
ratas ant žalios vejos - pasaulio pabaiga bliat...  Tfu, net nenoriu apie
tai kalbėt. Nesiūlau anarchijos, bet geranoriškumo aiškiai pas mus trūksta.

"KEdas"  wrote in message news:n4171u$ijm$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tu sužinojai apie TEN taikomus tokius principus? Gal kokią nuorodą
turi? Kiek man žinoma, tai policijos principai visur panašūs –
užtikrinti įstatymų laikymąsi. O tam turi būti aiškūs ir nedviprasmiški
įstatymai. Neįskaitomas numeris tokių kriterijų neatitinka.

O vokiškų numerių šriftas tikrai geras. Ten specialiai pataisyti
simboliai, kad V skirtųsi nuo Y, nulis – nuo O. Lietuviškuose numeriuose
V nuo Y atskiti net labai nelengva. Kažkur esu girdėjęs, kad Y
numeriuose neberašomas, bet gal tai pasaka.