Tema: Re: Valstybinis numeris?
Autorius: Yvl
Data: 2015-12-03 17:48:23
kazkas vis markeriu bybiu pripiesdavo ant numerio? :)

"KEdas"  wrote in message news:n3po2k$efc$1@trimpas.omnitel.net...

Neturiu ko saugotis. Man jau kokius 3 kartus teko numerius keisti,
pinigus už numerius mokėti, tai svarstau, gal galima iš rankos lenteles
nusipiešti, policija juk nežino ką kokia arabų valstybė leidžia. Ir
tech. pasą bei teises, žinoma, arabiškai užsirašyti.