Tema: Re: Tai kaip tie nebegarantiniai MB?
Autorius: Tomas
Data: 2015-12-02 18:20:39
turejes w219 500 ir 550, senesni SL500, tai tie tokie civiliokiski, sios
vasaros dziaugsmas buvo w218 63AMG lengvai pabombintas (kazkas programuota
ir ismetimas didesnis sudetas), sitas tai buvo axujiena masina visom
prasmem. Turejes C6 Z06 kur 0-100 per 3,7s, tai sitas CLSas pagal trauka
toks vaizdas dar ziauresnis. Ant kelio ne 911, bet uz RS6 sakyciau
vikresnis, S jau karve. Ir mieste zjb.

ir sitie nauji biturbo cipuojasi lengvai, pirko pazistamas svedas, sako
pasiule vietiniai paprogramint biski truputi, kas finale isvirto i ~700ag ir
~1000nm. Kaip jis dabar vazineja bbz :D

"ManXP"  parašė naujienų news:n3momn$6ch$1@trimpas.omnitel.net...

O siaip tai pirk, nes ir man panasiu minciu kyla del kokio AMG, tai galesi
papasakot kas ir kaip :) Tik bent jau S nemanau, kad uz 30K paimsi. Dabar
paziurejau skelbimus, tai 2008 metu nuo kokiu 35K prasideda ir nesunkiai
perlipa 40K

"Herkus"  wrote in message news:n3mlbc$46u$1@trimpas.omnitel.net...

As irgi Kaune palei 9 forta variau

--