Tema: Re: Tai kaip tie nebegarantiniai MB?
Autorius: ManXP
Data: 2015-12-02 12:22:33
Nezinau ar rasiau, bet anksciau i Kauno silberi pilnai patikrai buvo
nuvarytas CLS suvirintas is dvieju. Tai po valandos ar dvieju tikrinimo
vienintelis rastas defektas buvo "reiketu vaziuole patvarkyt"

"Herkus"  wrote in message news:n3mgg2$11l$1@trimpas.omnitel.net...

Silbery viena buvau nuvares pratestuot. Su meistreliu tiesiogiai
pasnekejau, talkovas pasirode. Atsispausdinau 4 lapus klaidu...
klima neveikia, sedyne neveikia ir t.t. ir t.t.

Galvoju pazesiu ka vyr. meistras sakys nerodziau, kad turiu
klaidas jau. O jis mol "viskas gerai su tuo mb"...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/