Tema: Re: 1.9 TDI - salta
Autorius: Tomas
Data: 2015-12-02 09:48:36
2015-12-02 08:27, Aladdin rašė:
> Na pvz. pas mane jokių šokių su būgnu nereikia. Temperatura užstatyta
> 21, auto ir pradėjus važiuoti labai neužilgo pradeda pūsti šiltą orą.

Nelygink naujos auto, su vos ne 10 metų senumo audine. Jei ten ir buvo
elektrinis tenas jis garantuotai nudvėsęs.

Mano senam dyzely irgi teoriškai buvo elektrinis antifrizo pašildymas.
Kuris veikė (jei apskritai veikė) tik varikliui sukantis kažkokiom, ne
tuščiosios eigos apsukom. Spėk kiek jis mane šildė prie darbo įsėdus į
per dieną įšalusią mašiną ir už 100m pusvalandžiui įstrigus kampštyje?
Taip, atsakymas teisingas - visai nešildė. Auto langai apledėdavo iš
vidaus nuo iškvepiamo garo ...