Tema: Re: 1.9 TDI - salta
Autorius: PolErizuota Koala
Data: 2015-12-01 15:23:05
Ziuret, ka sako instrukcijos.

Bent pas VW isijungia, kai laukotemperatura maziau, nei kazkiek laipsniu, peciuko greitis daugiau,
nei kazkiek ten, o nustatyta temp - daugiau nei x laipsniu. Vienas is greitesniu budu patikrinti, ar
veikia - temp max ir vejelis max (na, arba viena padala pries max).

"Covi"  wrote in message news:n3k3eh$2ql$1@trimpas.omnitel.net...

kaip jis isijungia? ar audi a3 2008 skaitosi jau dabartine masina, ar
turejai omenyje nuo kokia 2013, nes ne po 10 minuciu ten joks siltas oras
nepucia.