Tema: Re: Auto parvezimas is DE
Autorius: Tomas
Data: 2015-11-30 10:27:29
Susiradau perekūpą. Parinkau kelis skelbimus regione į kurį jis
važinėja. Nuvažiavo, apžiūrėjo vieną - netiko, apžiūrėjo kitą, nutarėm
kad tinka. Pervedžiau jam avansą. Perekūpas už savus nupirko, pardavimo
sutartį surašė mano vardu, paėmė laikinus numerius, apdraudė, parvažiavo
į LT, praėjo TA, įregistravom auto Lietuvoje, atsiskaitėm ir atsisveikinom.

Nė kiek neabejoju, kad mane (o gal ir vokiečius) kažkur išdūrė, apipiso
ant babkių ir t.t. ir pan., bet šiaip px, nes bandydamas sutaupyti ir
viską daryti pats greičiausiai būčiau apsipisęs dvigubai.