Tema: Re: Auto parvezimas is DE
Autorius: pVytautas
Data: 2015-11-25 20:59:50
jei vaziuoji "rinktis" i DE tai grizti su masina pigiau, jei renkiesi "per
interneta" pigiau bus skambutis.
Nuvaziavus realiau pamatyti tikra stovi nei per "interneta".
Tiesa nusivilkus i DE ir pamacius tikra išsirinktu auto stovi gali buti ir
liudna.
Man per paskutinius metus 2 kartus pasiseke ir abeji pirkiniai dziugina.
Tiesa vienas rinktas gal puse metu, kitas 2 savaites.
O jei norisi suptaupyti tai cia vietoj yra pigesniu. Nereiks ir tralui
skambint.

"911"  wrote in message news:n2vl1g$hfb$1@trimpas.omnitel.net...

ir ka sutaupysi?
Dar juolabiau kad su katik nupirktu neaiskios bukles trantu reiks grizt bent
1000km
kazkaip galvojau seniai jau tie 90ieji praejo kad vaziuot su mikruske
nupirkt lavona ir tarabanytis savo xodu namo..
Net ir matematika sunkiai gaunasi, numeriai tranzitiniai tarkim ~100, kuras
min 100, galimai nakvyne dar siaip visokiu smulkiu islaidu kaip keliai kava
etc +prapistos bent 3dienos VS vienas skambutis 300-400eu ir stovi kieme..