Tema: Re: Masinu fotografijos autopliuse
Autorius: RA PC
Data: 2015-11-26 14:54:46
Tai su tokiu požiūriu tik iš FotGrafo auto pirkti
Nieko asmeniško

"Tomas"  wrote in message news:n36r7p$geh$1@trimpas.omnitel.net...

Mano asmeninis pozhiuris i shudina fotkiu kokybe: "18-kinis perekupas idejo
jei net nufotkint normaliai negali, skuba, nieko apie ta triperi nezhino, be
tik 50 euru uzhvirint kuo greiciau". Na ir dar keletas kategoriju pardaveju
su prastom fotkem yra, visos jos man pasitikejimo nekelia.