Tema: Re: Masinu fotografijos autopliuse
Autorius: Sail
Data: 2015-11-25 17:13:51
Tai kam isvis tas fotografijas i autopliusa deda, jei jose isvis ne
parduodamas daiktas, o tik analogas?

Su butu skelbimais taip nera. Nera prifotkiniamas bet koks fainas butas, ir
jo fotkes dedamos prie kito parduodamo.
Butus stumdant visada buna to parduodamo buto nuotraukos, o vaizdas jose jau
pagal fotografo profesionaluma.

Ne veltui geriau pirkt tiesiai is DE, tegul ir brangiau, tegul ir kate
maise, bet nera tokiu privalumu kaip "katalizatorius vietoje", nu ir bent
jau fotografijas sugeba idet, kokios jau ten bebutu.

Cia gi tikimasi, kad vaziuosi virs 100 km tam kad pamatyt, jog parduodama
auto nupista visai su pliku vairu ir skylem kedej. Nes visada bus sakoma
"ledas".