Tema: Re: Paprotinkite dėl draudimo žalos atlyginimo
Autorius: Laimis
Data: 2015-11-16 09:28:42
o prie ko cia isvis kazkokios lenteles ? Kiekvienu atveju rinkos verte turi
buti nustatoma individualiai, vertinat komplektacija, rida, technini stovi
ir t.t.. Pvz mano atveju buvo auto su automatine pavaru deze, odiniu salonu
ir pan  "Vertintoju" lentelese net nera tokios opcijos kaip "automatine
pavaru deze". Vien jau tai kaip zinia nemazai itakoja kaina.