Tema: Re: Paprotinkite dėl draudimo žalos atlyginimo
Autorius: Kurmis
Data: 2015-11-13 21:32:15
nu tai jie kitaip blogai jaustusi, jei neapipstu. as del to ir sirstu, kad
pas juos sazines nulis, o gal net ir i minusa. jei taip perdavus ju
kontaktus (tu apipisinetoju) banditeliams ar kokie ten velniai dabar vietoj
mafijozu? tik bijau kad apipisinetojai jie kaip tas drakonas, vis nauji
atsiras.
Kurmis