Tema: Re: ar galima parduoti masina jei savininkas isvykes?
Autorius: Kurmis
Data: 2015-11-15 14:31:24
skaitai visus postus is naujo, jei taip neaisku. as gi rasiau kad su
tiesioginiu savininku derini pardavima, kam dar igaliojimai ir bereikalingi
klausimai. regitroje parodai abieju supildyta versija ir tiek ziniu.
esmiu esme, kad savininkas per elektronine regitra padeklaruotu ta sutarti
ir pats apmoketu isregistravimo mokesti, kas budavo apie 10litu. lieka tik
PP sutarti nusiusti is lietuvos jam ir atgal, arba tu susakai savo
rekvizitus, suraito kazkoki parasa panasu i taviski ir taip gali
padeklaruoti. kol regitra sutikrins kad dylas teisingas ir teisetas, tu
gausi pasto karvelio laiska su parsiustu originalu PP. nuleksi iki regitros
ir pateiksi savo pasa bei ta PP. toliau visa kita pagal esama padeti, jei
buvo jau sustabdytas dalyvavimas eisme, tai pirma draudimas ir TA, paskui
tik sutikrinimas dokumentu su realiu auto (regitra) ir po to tik
registravimas. jei viskas dar galioja, tai iskart registruotis leis.
Kurmis