Tema: Re: ar galima parduoti masina jei savininkas isvykes?
Autorius: Robotukas
Data: 2015-11-13 00:11:49
Su kokiais duomenimis reikia nuskanuoti p-p sutarti, pardavejas yra auto
savininkas ar igaliotas asmuo ? pacio auto savininko tai nera Lietuvoje,
todel ir reikia notaro igaliojimo kitam asmeniui .. taip suprantu ...

"Kurmis"  wrote in message news:n22637$q23$1@trimpas.omnitel.net...

kam taip sudetingai?
galima deklaruoti auto pardavima per elektronine bankininkyste regitroje.
vos tik parasai prasyma kad pardavei tam ir anam, padarei skanuota sutarties
versija. paskui belieka sumoketi isregistravimo mokesti, anuomet lyg10lt ir
nereikia notaru.
Kurmis