Tema: Re: Q: Policijos reidas ir eismą draudžiantis ženklas
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2015-11-12 11:21:45
Jumis neteisus kaliega.
Vairuotojas, kaip ir eilinis pilietis turi laikytis ir vadovautis
istatymais.
Tai, jeigu policija irenge neteisingai zenklus, gali buti situacija, kad ju
neimanoma laikytis
del obejektyviu priezasciu. Zenklai irengti neteisingai, vadinasi ir
reikalauti ju laikytis yra neteiseta.
Is neteises, teise neatsiranda.
Hau