Tema: Re: Policijos reidas ir eismą draudžiantis ženklas
Autorius: valytojas
Data: 2015-11-10 19:24:19
Tegul neknisa proto dėl 100 metrų -"Maždaug 100 metrų iki stovinčių ekipažų
atsiranda kelio ženklas, ribojantis greitį iki 40 km/val., o prieš pat
mašinas tikrinančius pareigūnus stovi įspėjamasis ženklas „STOP - Policija“.
Va taip buvo ženklai kai važiavau, per 3-4 automobilius vienas nuo kito
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/rytinis-reidas-kaune-paisyti-kelio-zenklu-nemadinga.d?id=69529362#!dgs=dgslt-200818:6336566

Aš tai sustojau, tik iškart už ženklo, todėl tikriausiai pareigūnas
išsiliejo nuoskaudą moralizuodamas, nes nieks nestoja, o čia dar reikia
paeiti  10 m.

Cia tubut kaip tik apie tave raso? :D