Tema: Re: plancete
Autorius: bambukas
Data: 2015-11-12 09:49:03
Šaunuolis- neblogas pasirinkimas. Naudoju panašų vietoje stacionaraus
kompiuterio + atlieka virtuvinio, prielovinio, tualetinio ir t.t.
multimedijinio įrenginio vaidmenį. Kaip turistinis-kelioninis nelabai.
Rekomenduočiau prie komplekto dadėti dar kelias smulkmenas
http://www.aliexpress.com/item/1-year-warranty-Optical-Wireless-Bluetooth-Mouse-1000DPI-for-Laptop-Notebook-Computer-10-Meters/516993184.html
http://www.aliexpress.com/item/DVI-Male-to-HDMI-Female-M-F-HDMI-DVI-Adapter-Converter-convertor-For-HDTV/2029075600.html
http://www.aliexpress.com/item/4-Port-Micro-USB-Power-Charging-OTG-Hub-Cable-For-Android-Tablet-Smartphone-YKS/32341401782.html
http://www.aliexpress.com/item/2015-New-Miracast-Wifi-Display-TV-Dongle-Receiver-Wireless-AirPlay-DLNA-Miracast-IPUSH-1080P-HDMI/32246252336.html