Tema: Re: plancete
Autorius: MRT
Data: 2015-11-11 17:04:59
> Kodel cia? nes nezinau i kur kreiptis.

0) omnitel.comp.hardware ... bet dzin, dalis ir cia sedi.. daugiau ar maziau..
plius cia gausi kiek kitoki zargona .. tas gal irgi + .. bet as pavarysiu tu pauksciu kalba..

> Noretusi tilpt i 500€. Kaip ten tos ASUS a da kokios? kuo ten skiriasi?

1) Android / Obuolys / Windausai

> kiek domiuosi jau galva skauda nes gilyn miskan vien malkos.

2) Pasirinkus OS - liks pavieniai medziai ir malku is ju nepririnksi

> Kazkaip nusiziurejau toki modeliuka vien del hdd dydzio ir tai kad turi USB:
> http://www.rde.lt/products/lt/149/29191/sort/1/filter/0_0_0_0/T100TA-DK025H-10.1-Z3775-2GB-532GB-W8.1-plan%C5%A1etinis-kompiuteris.html

Tarkim pasirinkta Windows'u aplinka. Tarp siu siai dienai egzistuoja
Z3*** keturgalviai CPU, RAM nuo CPU versijos gali buti 1GB (situ negalima),
2GB (dazniausia) ir 4GB (praktiskai nelabai maciau).
Nuziuretame ASUS T100TA tuo klausimu +/- standartiskai.
Lieka niuansai - ekranas ne FHD, o 1366x768 (dar buna ir 1280x800)
is dar vienas niuansas - atjungus klava neturi toje plansetkej nei 500GB, nei USB normalaus.
Be klavos jame lieka negausus 32GB SSD.. jame ir Win gyvena, ir recoveris..
Mano zmona klavos nenaudoja, tai gerai, kad mano tas Z37**/2GB/32SSD piguvinis.

> gal kas koki komentara? gal cia shuda nusiziurejau? dekingas buciau patarusiam zmogui ka imt ir neverkt po pusmecio kad kokio
> delfi neatidaro

Apie T100TA atsiliepimai nebutu tragiski.. siandien/ryt jis +/- delfiui tinka..
po pusmecio tiketina, kad tiks.. is esmes Z3*** ateities perspektyvoj gaidys,
kai ateis laikas - reikia nutraukt naudojimosi kancias ir pirkt kazka modernesnio.
T100TA savo tarnavimo laika jau kuris laikas kaip apnaudojes:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Atom_microprocessors#Quad-core_tablet_SoCs
Grubiai Z3*** yra ~1,5-2,0 metu senumo SoC'as .. bet jei ka - jis dar siandien gyvybingas.

Alternatyvos ASUS'ui su tais paciais CPU,RAM,OS:

~342Eur su 64GB SSD, FHD 1920x1080 ekranu ir pilnojo dydzio USB'u klavoje:
http://www.skytech.lt/80hv001dnx-ideatab-miix-31030-black-101-fhd-1920x1080-ips-multitouch-intel-atom--p-247555.html
A special feature of its keyboard dock is the full-sized USB 3.0 interface.
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-Miix-3-10-Convertible-Review.137112.0.html

~370Eur su 32GB SSD, FHD 1920x1080 ekranu ir talpesne batarke (ta desra prie korpuso):
http://www.skytech.lt/59428413-lenovo-ideatab-yoga-21051-59428413-ebony-101-fhd-1920x1200-multitouch-i-p-247552.html

~160Eur - lenkiskas.. 1280x800.. klava prastoka.. laiko negausiai.. vat ji maniske ir naudoja..
http://www.kilobaitas.lt/Plansetiniai_(Tablet)/Colorovo_/Plansetinis_kompiuteris_Coloro/CVT-CTS-10-QC-32-KBD__CVB-SMART-10-BK/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_626&ID=577602

*******

Galingesni su Win - CPU bus Core M arba koks nors i*-****Y/U .. jei klavos nereik, tai galbut nieko ~643Eur:
http://www.skytech.lt/ca10tv11p10jemea-dell-venue-pro-71307139-black-108-ips-fhd-1920x1080-resolution--p-221863.html
Kaina buvo anksciau ~813Eur ... (cia galingesnis.. i5-4***Y, 4GB RAM, 128GB SSD, normalus USB)
Del klavos - tiksliai neparasyta, kad jos nebus, bet 99% kad nebus.. originali gan gausiai nepigi..

For starters, this is the only tablet we've seen with a removable rear panel. That means the Venue 11 Pro is instantly more
manageable than any other tablet and many laptops and Ultrabooks, too. Behind the panel is a removable battery, and it's also
possible to get at the SSD and wireless chip – a feature we've never seen on a tablet.

Venue 11 pro
The removable panels mean there is more scope of upgrading your tablet
The rear is made from soft-touch plastic that looks good and feels comfortable, and the rest of the Venue is hewn from magnesium
alloy, which means excellent build quality. This is a rare tablet with a full-sized USB 3 port, and it's also got micro-HDMI and
microSD slots.

******

Core M nepigus CPU.. per daug nepasakosiu.. iliustracija tokia:
http://www.skytech.lt/nesiojami-kompiuteriai-nesiojami-kompiuteriai-c-86_165_81.html?f=s(),g(),p(15,18,14,9,1812,2982),k(134.59,3499.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1