Tema: Re: melynas dumelis
Autorius: Kenis
Data: 2015-11-17 16:35:45
tai aš ir dabar nebūčiau nieko sakęs jiems, bet čia neseniai kažkada per FB
pradėjo apie akciją to savo ProDieselio varyt, tai kažkas kai iškeikė jų tą
dyzelį tai ir aš pridėjau nuo savęs tuo pačiu :)

"Igaliotinis"  parašė naujienų news:n2ddg9$shj$1@trimpas.omnitel.net...

taigi sakiau kreiptis, tai mykei baisiausiai. skubejai namo is soskiu gert