Tema: Re: melynas dumelis
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-07 22:51:02
skaidrios slangutes nera, bet kazka man pagal viska protingas bicas
kuris is naujo dejo webasto pries koki menesi, sake, kad kazkas ten su
kuro sistema yra ne taip, nes buvo paemes kuro padavima nuo filtro, ka
jau yra dares N kartu, ir kuras ejo su burbulais, trukinejo padavimas.
webasta dirbo negerai. tada jis padare paemima nuo kuro bako tiesiai ir
tuom kartui problemos buvo issprestos.
o kaip tada susijes tas dumelis su konkrecia aprasyta veiksmu seka? kaip
suprantu lenki link to, kad gaudo ora kazkur. bet siaip vaziuojant,
neatleidus gazo, arba siaip greziant dugnais nieko blogo nevyksta.
traukia kaip trauke visada, negesna, kuriasi gerai, etc. t.y. jokiu kitu
salutiniu simptomu :)