Tema: Re: Garažo vartų automatizavimas
Autorius: pVytautas
Data: 2015-11-10 21:17:12
Pavaros nesiuliau gamintis.
Dar karta perziurejau BFT tokio priedo "originalaus" neradau gal ka
praleidau.
Bet siaip BFT as nesirysciau modifikuoti tokiam atidarymui. Per daug
plastmases ten.
Tokiam reikalui geriau Liftmaster 5580 tas senoviskai dar suburtas.

On 2015-11-10 08:45, pVytautas wrote:

> As pats turiu sumontuotas pavaras paprastoms medinems garazo durims ir
> pridaves apsaugai. Nei galva skauda del saugumo, nei is masinos reikia
> islipti atvaziavus prie garazo. Ir itilpo pavaros su montavimu i 300Eu.
> Paciam kazka daryti neapsimoka - gatavi sprendimai nera brangus, paciam
> burti iseina brangiau...
>
> Tai konkereciau kas per pavaros.
BFT skirtos pakeliamiems vartams. Joms buna gamyklinis priedas,
leidziantis pritaikyti varstomiems garazo vartams. Pavaru montuotojai ta
prieda gamino patys, todel jis kainavo gerokai pigiau. Uz kainu skirtuma
isejo sumontavimo darbai (kazkas buvo pavara 200Eu, varstymo priedas
originalus apie 100eu. Man viskas pakainavo 1000lt su montavimu. Jei
gamintis varstymo traukes paciam, nezinau, ar ka sutaupysi. Pavara irgi
pigiau nesigaus. BFT rinkausi tik todel, kad jau turejau ju pulteliu, ir
tais paciais pulteliais valdau vartus kaime ir kelis slagbaumus...)

Audrius K.