Tema: Re: Garažo vartų automatizavimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-11-09 21:14:04
On 2015-11-09 19:19, ejs wrote:

> elektromechaninę sistemą galima sukergti su skląsčiais, po ko
> atrakinimas su niva daros kiek problematiškas.

> jei nėr kur užkabinti troso ant vartų, toks atrakinimas irgi
> problematiškas.

Protiv loma net prijoma...

Audrius K.
P.S. Pries keliolika metu man garaza vidury miesto islauze lauztuvu
isdauzydami dureliu vyrius. Kadangi is vidaus buvo persidengiantys
metaliniai kampuociai, tai dauze lauztuvu tol, kol isdauze tokio dydzio
skyles, kad issistumtu dureles su visais kampuociais. Nors gazaro durys
puikiai matosi is priesais esancio penkiaaukscio, niekas policijos
nepakviete... Nors paskui is to penkiaaukscio pasakojo, kad girdejo,
kaip dauze netoli valandos...
	Taip, kad spynas gali deti bet kokias. Neiveiks spynu, isdauzys sienu
plytas (kitus garazus kita karta tam paciam garazu masyve taip ir
islauze - isdauze sienu plytas i viena garaza ten, kur maziau matosi, o
toliau per 5 ar 6 garazus perejo izdauzydami plytines sienas tarp garazu
viduje. Duru spynos (ir durys) galejo buti kad ir titanines, nebutu
padejusios :-))
	Uz tai po to, kai sumontavau signalizacijas su reagavimu visuose savo
garazuose, issisprende visos problemos. Ir nebereikia pirkti super duper
prabangiu spynu ir duru. Taip saugiau ir pigiau.