Tema: Re: Dyzelio kajukas
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2015-10-31 22:17:36
amerikonka atskrido i  Europa paturistaut, issinuomavo automobili ir nustebo
kad begiai kazkokie neaiskus (ji tik automata buvo macius gyvenime).
Autonuoma jai parode kaip isijungti pirma begi, ir ji isvaziavo. Ne viena
simta km pravaziavo ant redlaino, kol variklis perkaito ir uzsidege.  Tiesa,
ten buvo benzininis variklis.

As ir pats esu su dyzeliu ne viena simta km redlainu nuvaziaves, tik ne
pirmu begiu, o penktu :-)  ir nieko jam nepasidare.

"CodeC"  parašė naujienų news:n0v81n$h1v$1@trimpas.omnitel.net...

p.s. kazkur youtube ar liveleak'e buvo filmukas, kaip girtas senis dzipe
(benzas, ne dyzelis) miega tapke numyges iki galo. tai ten gal kokia
valanda ant max rpm sukosi. dumai taip nevare, kaip degant tepalui, bet
poto nuo karscio tiesiog uzsidege po kapotu kazkas.
akivaizdu, kad vien nuo max rpm varikliui gan ilgai nieko blogo
nenutinka, jei tik yra tepimas.