Tema: Re: Dyzelio kajukas
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-30 09:54:36
tai nuspaudus tapke ir palaikius 7rpm ant laisvu tarkim kad ir minute,
jau bus amen? nes jei zinai ka daryt, tai turetu uztekti keliolikos
sekundziu susigaudyt ir stabdi nuspausti, tikrai per tiek laiko niekas
neissilydys? ir ko gero tokiems nereik skrodimo daryt - uztenka turbina
suremontuot. todel jeigu jau mate skrodima, reiskia uzkale paliktas.