Tema: Re: vo kaip reikia baust
Autorius: svyt
Data: 2015-10-28 14:26:50
Danijoj didziuliai mokesciai. Pas mus dar nieko, vat rusijoj vien
 lietuviskais numeriais vazineja apie 100 000 masinu, biski jau
 sugriztinta tvarka, nauju neatsiranda. O man idomu, kokia
 galimybe ir tvarka uzregistruoti automobili latvijoje, del tech
 apziuru, ir visokiu fotografiju.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----