Tema: Re: vo kaip reikia baust
Autorius: Sniegas
Data: 2015-10-27 21:09:43
Su lietuvišku automobiliu UK rezidentas negali net iš vietos pajudėti nė
metro. Pagaus pirmą kartą - įspės. Pagaus antrą kartą - konfiskuos vietoje
mašiną, net daiktu neleis pasiimti. Teisių keisti neprivaloma. Kaimynas
latvis jau 5 metus su latviškomis važinėja ir bėdų neturi.

"Egspertas.eu"  parašė naujienų news:n0o43t$lkl$1@trimpas.omnitel.net...

Klausiu nes pries kazkiek tai metu mano darbas buvo tiesiogiai susijes su
vairavimu UK, ir ten apie pasikeitima teisiu man nieks nepasakojo. Juolab
kad darbdaviui ir masinos draudimo kopija ir teisiu bei keliu mokescius
reikejo pateikt, nes papildomai ir darbdavys kazkoki draudima vairuojantiems
dare. Zinau kas i angliskas iskart ten pasikeite, kurie apsisprende likt
gyvent, o kiti ir po kelerius metus be problemu lietuviskom vazinejo. Pamenu
tik kad vietiniams policininkams nepatikdavo kai su lietuviskais numeriais
ir draudimu ten ilgai (metais) vazinedavo.