Tema: Re: Re:Paburkit iš krištolinio rutulio
Autorius: Sniegas
Data: 2015-10-28 11:22:57
Koks dar starterio purkštukas?

"svyt"  parašė naujienų news:n0pvml$8if$1@trimpas.omnitel.net...

Nezianu kaip audi, bet senam ford tranzite man leido starterio
purkstukas, tai ji atjungiau, o tepalo nuleidau vietoj 3-4 litru
visus 10, faktiskai ten buvo dizelinis kuras, nors imk ir pilk i
baka. Variklis neuzkale, poto ir dar gal 100 000
nuvaziavus.
Irgi, nesudeges dizelis iseina nuvarvedavo pro ziedus i tepala,
tai ne benzas, neisdega.
Kitam senam mersedesui, budavo pakeiti tepalus, is pradziu ju
nemazeja, po 5000 pradedavo labai smarkiai ryt iki kito keitimo-
niekaip negalejau suprasti kodel pakeitua tepalus sumazeja
sanaudos, pasirodo is pradziu kiek tepalu surija tiek pasipildo
dizeliu, kol patampa vien dizelis- jis skystas ir jo sanaudos
pasidaro dideles. Sitas variklis po 3 metu ir 200 000 km
uzkale.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----