Tema: Re:Paburkit iš krištolinio rutulio
Autorius: svyt
Data: 2015-10-28 10:06:45
Nezianu kaip audi, bet senam ford tranzite man leido starterio
 purkstukas, tai ji atjungiau, o tepalo nuleidau vietoj 3-4 litru
 visus 10, faktiskai ten buvo dizelinis kuras, nors imk ir pilk i
 baka. Variklis neuzkale, poto ir dar gal 100 000
 nuvaziavus.
Irgi, nesudeges dizelis iseina nuvarvedavo pro ziedus i tepala,
 tai ne benzas, neisdega.
Kitam senam mersedesui, budavo pakeiti tepalus, is pradziu ju
 nemazeja, po 5000 pradedavo labai smarkiai ryt iki kito keitimo-
 niekaip negalejau suprasti kodel pakeitua tepalus sumazeja
 sanaudos, pasirodo is pradziu kiek tepalu surija tiek pasipildo
 dizeliu, kol patampa vien dizelis- jis skystas ir jo sanaudos
 pasidaro dideles. Sitas variklis po 3 metu ir 200 000 km
 uzkale.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----