Tema: Re: šviesoforas
Autorius: 0.5 B
Data: 2015-10-15 20:10:40
o tai gal yra kokia sistema, kaip sustot, kad į tave sureaguotų? nelabai
noriu tikėt, kad svarstyklės stovi, greičiau davikliai viršuje...
dabar bandžiau prieš pat liniją, kelio vidury. nepadėjo...  gal reiktų
neprivažiuot linijos, ar arčiau kelkraščio, ar pan?  :?
beje, dabar važiuoju, kai priešingoj pusėj sukantys į kairę pajuda. tik
galvoju, kaip policija reaguotų į mane, per raudoną važiuojantį  :)

"KEdas"  wrote in message news:mvoes7$dv1$1@trimpas.omnitel.net...

Yra arba kameros, arba indukcinės kilpos. Dviračių LT nemato abi
sistemos, motociklų – kaip pasiseks. Ir visiems, kurie atsakingi už
naujų šviesoforų pirkimą – dzin.