Tema: Re: šviesoforas
Autorius: booraz
Data: 2015-10-15 17:44:08
Be to Svedijoje dabar maciau irgi, kad motociklas ilgai stovejo prie
sviesoforo, kai tuo tarpu jeigu atvaziuoja automobilis, tai uzsidega is
karto.

Kas gerai bent jau tam miestelyje kur esu, kad nakti sviesoforai dega
raudonai abiem kryptim, jeigu arteja automobilis, tai uzsidega zalia.
Taip yra daug saugiau, nes matai raudona, neskubi, bet privaziuojant, ir
beveik nestabdant uzsidega zalia. Kada LT taip bus? BBZ.

--
booraz