Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-07-02 09:56:31
kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki.

-- 
Dainius


"400R" <test@test.lt> wrote in message 
news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net...
> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai varikliai 
> visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti benzininiu 
> varikliu gaminti!!!!!!  matau dabar dar auris toki pat gaidi pagamino 
> pi%#^%#*#%#*^
>
> Nepirksiu niekad toyotos.
>
>
>
> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
>> kam idomu
>>
>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si 
>> nuomone
>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia 
>> komplektacija
>>
>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
>> trumpuju lempute, kuri
>> pataisyta smugiu i zibinta
>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu 
>> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata 
>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel 
>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios 
>> veikiancios degalines ant 50.
>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje 
>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos
>>
>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. 
>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug 
>> buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 
>> 50kkm jau butu issibezdejes
>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip 
>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 
>> 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. 
>> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai 
>> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, 
>> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos 
>> kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame 
>> nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau 
>> budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau 
>> vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame 
>> biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau tuscia mashina - jokio 
>> pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma sito bukumo nenurasyciau. 
>> Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima impulsyviau pavaziuot.
>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam 
>> varinkeliui, ypac ikalnese
>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, 
>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo 
>> iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu 
>> sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 
>> 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 
>> sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. 
>> Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - 
>> kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant.
>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli 
>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur.
>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena 
>> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio 
>> apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai 
>> kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau 
>> isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, 
>> nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik 
>> pasvajot...
>>
>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras 
>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, 
>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti 
>> vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju 
>> mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods 
>> toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su 
>> silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta...
>>
>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi 
>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>>
>>
>>
>
>