Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: padugne
Data: 2009-06-29 21:31:07
On Mon, 29 Jun 2009 20:49:03 +0300, Feniksas wrote:

> nesiparinu, nera jokiu parkiu del apsuku. buvo parkes del variklio
> netraukimo ir silpnumo ten labai maziukai tie 95 arkliai
>
> rasiau, kad tikriausiai taip vvti sukonstruotas, kad persijungia i
> "rajesni" rezima ties akzkuriomis apsukomis speju ties 4k

Del oro pasipriesinimo turbut. Seip vidaus varikliai ekonomiskiausiai
dirba beveik pilnai apkrauti, 4K dar nera problematiskos apsukos.
Neekonomija prasideda veliau.

Seip mano ex mento 1.8 90AG monoipurskimas vidurkis D<->LT per lenkija
buvo 6.8/100. Prie 120 apie 6.5-6.7, prie 140 apie 7.1.

Apsukos panasios kaip tavo minetam aurise.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.