Tema: Re: del vietines signalizacijos bute
Autorius: avensis
Data: 2009-06-23 15:52:45
Anaiptol.
Psichologija labai gerai zinau, pries ~6 metus tai pats patyriau.
Pries sventes ilipo "Kaledu seneliai" pro langa (1a, Zirmunai). Nieko
nespejo isnesti,
nes suveike mano vietine signalizacija (PIR svetaineje), kabojo 2 sirenos:
viduje ir maza isvesta i laiptine.
Vienintelis nuostolis ~10 laipsniu bute ir sushikta nuotaika per Kaledas.